Pytania - FAQ
Pytania i Odpowiedzi:
- Co w przypadku, gdy zamówiona pamięć nie będzie działać w moim laptopie/serwerze/komputerze ?
Nasza firma dba o to aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z nami, tak więc staramy się pomóc w doborze pamięci (jesteśmy ekspertami z 10 letnim stażem w tej dziedzinie) jednakże w przypadku gdy klient zamówi niewłaściwą pamięć, lub zamówiona pamięć nie będzie działała prawidłowo, natychmiast dokonujemy wymiany lub przyjmujemy zwrot.
- Czy otrzymam fakturę VAT za zakupiony towar?
Tak, wystawiamy faktury VAT do każdego zakupionego towaru (należy podać numer NIP podczas składania zamówienia), a w przypadku zakupu przez osobę prywatną wystawiamy paragon.
- Czy podane ceny są cenami brutto i czy są to ceny ostateczne?
Ceny podane w sklepie są cenami brutto - zawierają 23% podatek VAT. Przy zakupie większych ilości mogą Państwo śmiało pytać o rabat. (tel 600 723 795 lub mailowo sklep@esus-it.pl)
- Jak najszybciej znaleźć odpowiedni produkt?
Można skorzystać z wyszukiwarki w prawym górnym rogu, lub odszukać produkt w Menu (Asortyment) znajdującym się po lewej stronie poprzez wybranie odpowiedniej kategorii.
- W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Wiecej informacji znajdą Państwo na naszej stronie Sposoby płatności i prowizje