Opinie o Nas

Formularz RMA

FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI

PROCEDURA ZWROTU / REKLAMACJI

Cel i zakres procedury
  • każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych towarów od ESUS IT Aleksandra Drobińska z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Somosierry 30a, wpisaną do ewidencji przedsiębiorców, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym P/065153/11, nr NIP PL6721927664, nr Regon 320539978.
  • celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
Za co odpowiada firma ESUS IT?
  • kontrolę jakości realizowanych usług.
  • analizę przyczyn reklamacji, powstałych niezgodności oraz wdrożenie działań korygujących i zapobiegawczych.
  • przyjęcie reklamacji.
  • kontakt z Klientem w celu przekazania informacji o aktualnym statusie procedury reklamacyjnej oraz przekazania informacji o rozstrzygnięciu procedury reklamacyjnej.
Przebieg procesu zwrotu / reklamacji
  1. Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez Klienta i odesłanie przedmiotu zwrotu / reklamacji na adres:
    ESUS IT Dział RMA
    Ul. Somosierry 30a
    71-181 Szczecin
    Tel.: +48 532 164 004
    wraz z formularzem reklamacyjnych stanowiącym Załącznik Nr 1 do powyższej procedury.
  2. Przyjęcie zgłoszenia zwrotu / reklamacji przez Dział RMA.
  3. Analiza zgłoszenia pod względem formalnym.
  4. Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia zwrotu / reklamacji.
  5. Analiza reklamacji po otrzymaniu przedmiotu zwrotu / reklamacji.
  6. Wydanie decyzji o rozstrzygnięciu zwrotu / reklamacji.
  7. Wysłanie informacji do Klienta o rozstrzygniętej procedurze zwrotu / reklamacji oraz o propozycji rekompensaty.
  8. Zamknięcie procedury zwrotu / reklamacji.
  9. Podjęcie działań korygujących.
Terminy
  1. Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego – 2 dni robocze.
  2. Czas na rozpatrzenie reklamacji – 14 dni kalendarzowych.
Dodatkowe informacje
  1. DOTYCZY REKLAMACJI: pamięć RAM
    na prośbę Kupującego możemy od razu po zgłoszeniu reklamacji wysłać nową pamięć RAM, tak aby Kupujący nie musiał czekać na zakończenie procedury reklamacyjnej.
    Wysyłka taka będzie realizowana tylko pod warunkiem, że Sprzedający posiada pamięci RAM na wymianę w swoim magazynie. Prośby takie prosimy kierować mailowo na adres: sales@esus-it.com lub telefonicznie pod numerem: +48 532 164 004. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i zawsze nasze działania skierowane są na zadowolenie Klienta oraz na jak najszybsze załatwianie wszelkich problemów.
  2. DOTYCZY REKLAMACJI: pozostałe towary
    standardowa procedura reklamacyjna

ZGŁOSZENIE ZWROTU / REKLAMACJI W ZALEŻNOŚCI OD METODY ZAKUPU

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji bez rejestracji lub bezpośrednio u handlowca

wówczas prosimy o wysłane maila (KLIKNIJ TUTAJ) lub wypełnienie poniższego formularza RMA.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji poprzez konto Klienta ESUS IT

w tej sytuacji, należy zalogować się do swojego konta ESUS IT (KLIKNIJ TUTAJ), gdzie z panelu użytkownika można złożyć reklamację/zwrot.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez portal aukcyjny

jeśli towar został zakupiony przez portale aukcyjne, np. allegro, należy zalogować się na swoje konto i tam zrealizować procedurę reklamacyjną.
Typ zgłoszenia:
Dane zgłaszającego:
Przedmioty do reklamacji:

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel