Najczęstsze pytania - FAQ

Pytania i Odpowiedzi:

 

  • Co w przypadku, gdy zamówiona pamięć nie będzie działać w moim laptopie/serwerze/komputerze ?

Nasza firma dba o to aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z nami, tak więc staramy się pomóc w doborze pamięci (jesteśmy ekspertami z 10 letnim stażem w tej dziedzinie) jednakże w przypadku gdy klient zamówi niewłaściwą pamięć, lub zamówiona pamięć nie będzie działała prawidłowo, natychmiast dokonujemy wymiany lub przyjmujemy zwrot.

 

  • Czy otrzymam fakturę VAT za zakupiony towar?

Tak, wystawiamy faktury VAT do każdego zakupionego towaru (należy podać numer NIP podczas składania zamówienia), a w przypadku zakupu przez osobę prywatną wystawiamy paragon.

 

  • Czy podane ceny są cenami brutto i czy są to ceny ostateczne?

Ceny podane w sklepie są cenami brutto - zawierają 23% podatek VAT. Przy zakupie większych ilości mogą Państwo śmiało pytać o rabat. (tel 600 723 795 lub mailowo sklep@esus-it.pl)

 

  • Jak najszybciej znaleźć odpowiedni produkt?

Można skorzystać z wyszukiwarki w prawym górnym rogu, lub odszukać produkt w Menu (Asortyment) znajdującym się po lewej stronie poprzez wybranie odpowiedniej kategorii.

 

  • W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Akceptujemy różne rodzaje płatności: szybki przelew internetowy dostępny podczas składania zamówienia tzw. e-przelew, tradycyjny przelew bankowy - Bank Zachodni WBK S.A. 03 1090 2662 0000 0001 0956 0762 (na prośbę kupującego prześlemy proformę), także płatność gotówką przy odbiorze przesyłki pobraniowej dostarczonej przez doręczyciela, akceptujemy także płatność z odroczonym terminem dla firm i instytucji (prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie) oraz szybkie płatności PayPal.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel