MOŻLIWOŚĆ WYMIANY

BEZPROBLEMOWE ZWROTY

FACHOWE DORADZTWO

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Procedura reklamacyjna

Procedura reklamacyjna

 

1. Cel i zakres procedury:

Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych towarów od ESUS IT Aleksandra Drobińska z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Łukasińskiego 40/7, wpisaną do ewidencji przedsiębiorców, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym P/065153/11, nr NIP 672-192-76-64, nr Regon 320539978.

Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.

2. Właściciel procesu ESUS IT Aleksandra Drobińska odpowiada za:

a.Kontrolę jakości realizowanych usług.

b.Analizę przyczyn reklamacji, powstałych niezgodności oraz wdrożenie działań korygujących i zapobiegawczych.

c.Przyjęcie reklamacji.

d.Kontakt z Klientem w celu przekazania informacji o aktualnym statusie procedury reklamacyjnej oraz przekazania informacji o rozstrzygnięciu procedury reklamacyjnej.

3.Przebieg procesu reklamacyjnego

a.Zgłoszenie reklamacji przez Klienta (jak zgłosić – patrz pkt. 6) i odesłanie przedmiotu reklamacji na adres:

ESUS IT Dział RMA

Ul. Somosierry 30a

71-181 Szczecin

Tel.: +48 532 164 004

wraz z formularzem reklamacyjnych stanowiącym Załącznik Nr 1 do powyższej procedury.

b. Przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego przez Dział RMA.

c. Analiza zgłoszenia pod względem formalnym.

d. Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego.

e. Analiza reklamacji po otrzymaniu przedmiotu reklamacji.

f. Wydanie decyzji o rozstrzygnięciu reklamacji.

g. Wysłanie informacji do Klienta o rozstrzygniętej procedurze reklamacyjnej oraz o propozycji rekompensaty.

h. Zamknięcie procedury reklamacyjnej.

i. Podjęcie działań korygujących.

4.Terminy

a.Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego – 2 dni robocze.

b.Czas na rozpatrzenie reklamacji – 14 dni kalendarzowych.

5.Dodatkowe informacje:

a. Dotyczy: pamięć RAM

na prośbę Kupującego możemy od razu po zgłoszeniu reklamacji wysłać nową pamięć RAM, tak aby Kupujący nie musiał czekać na zakończenie procedury reklamacyjnej. Wysyłka taka będzie realizowana tylko pod warunkiem, że Sprzedający posiada pamięci RAM na wymianę w swoim magazynie. Prośby takie prosimy kierować mailowo na adres: sales@esus-it.com lub telefonicznie pod numerem: +48 532 164 004. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i zawsze nasze działania skierowane są na zadowolenie Klienta oraz na jak najszybsze załatwianie wszelkich problemów.

b. Dotyczy: pozostałe towary

standardowa procedura reklamacyjna

6. Reklamację można zgłosić poprzez naszą stronę internetową www.esus-it.pl lub pisząc na adres mailowy: rma@esus-it.com. Kroki zgłoszenia reklamacji w zależności od metody zakupu:

a. Jeśli Klient złożył zamówienie w sklepie internetowym www.esus-it.pl, należy zalogować się do swojego konta. Z panelu użytkownika można złożyć reklamację.

b. Jeśli Klient złożył zamówienie poprzez portale aukcyjne (np. Allegro) i chciałby skorzystać z formularza reklamacyjnego na stronie www.esus-it.pl, powinien przejść do logowania na stronie www.esus-it.pl i kliknąć w Nie pamiętam loginu lub hasła. Następnie podać login z portalu aukcyjnego i zatwierdzić odzyskiwanie hasła. Hasło zostanie wysłane na adres mailowy przypisany do konta na portalu aukcyjnym. Podanie loginu z portalu aukcyjnego jest konieczne, ponieważ do tego loginu jest przypisane zamówienie, które Klient złożył. W przypadku niepodania tego loginu i założenia konta z innym loginem, nie będzie możliwości pobrania danych o złożonym zamówieniu.

c. Jeśli Klient złożył zamówienie bezpośrednio u handlowca – zgłoszenie poprzez formularz RMA dostępny na stronie www lub poprzez wiadomość mail.

6.1. Logowanie do konta na www.esus-it.pl:

a. Należy kliknąć Zaloguj się na stronie głównej www.esus-it.pl i uzupełnić dane do logowania lub odzyskać hasło poprzez kliknięcie: Nie pamiętam loginu lub hasła:

b. Z poziomu Twoje konto można dodać reklamację i przeglądać reklamacje już dodane:

c. Dodawanie reklamacji:

Aby zgłosić reklamację należy kliknąć Dodaj reklamację i przejść do okna dodawania reklamacji :

1. krok - Numer zamówienia.


 

 

 2. krok - Wybór towarów do reklamacji.

 

 

3. krok - Sposób zwrotu danego przedmiotu.

 

 

4. krok - Wybór punktu reklamacyjnego.

 

 

5. krok - Wybór formy zwrotu należności.

 

6. krok - Podsumowanie i szczegóły złożonej reklamacji.

pixel