Proces obsługi reklamacji w ESUS IT
Proces obsługi reklamacji to ważny element dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Jeżeli masz problem z zakupionym sprzętem, napisz do nas.
Nasz dział przyjmie zgłoszenie, wygeneruje numer RMA oraz znajdzie odpowiednie rozwiązanie. W przypadku zakupu dysków HDD/SSD oraz pamięci RAM, staramy się dokonywać wymiany natychmiastowej, tak aby klient był zadowolony. W przypadku jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z nami.
Przedstawimy szereg działań, które należy podjąć w pierwszej kolejności, aby prawidłowo zweryfikować problem dla danej grupy towarowej. Naszym celem jest ograniczenie strat klienta.
1. Co nas cechuje:
– możliwość wymiany pamięci RAM na kompatybilny moduł,
– wymiana za pomocą kuriera GLS Exchange (kurier doręcza i odbiera jednocześnie towar),
– organizujemy odbiór towaru od klienta,
– bezproblemowy zwrot,
– oferujemy wsparcie techniczne,
– szybkie zwroty IAI Inpost,
– szybka odpowiedź i gwarancja jakości obsługi,
– klient dla nas jest najważniejszy, zawsze staramy się dojść do porozumienia i znajdujemy odpowiednie rozwiązanie.
2. Reklamacji / zwrotu możesz dokonać u nas na kilka sposobów:
– wypełnienie formularza RMA dostępnego na naszej stronie,
– przez panel klienta,
– przez portal Allegro,
– kontakt mailowy/telefoniczny.
FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania
1. Gdzie mogę zwrócić uszkodzony towar?
Towar prosimy odesłać na nasz adres wraz z numerem zwrotu na paczce lub opisem usterki / powodu zwrotu.
ESUS IT RMA
Somosierry 30A
71-181 Szczecin, Polska
+48 692 444 384
2. Jak mogę skontaktować się z działem pomocy?
Zachęcamy do kontaktu mailowego rma@esus-it.com, bądź telefonicznego +48 692 444 384.
3. Co należy wysłać i w jaki sposób produkt powinien być zapakowany?
Odpowiednio zapakuj towar:
1. W oryginalne opakowanie jeżeli takie posiadasz.
2. Towar zabezpiecz bardzo dużą ilości folii bąbelkowej.
3. Towar umieść w kartonie z dodatkowym zabezpieczeniem.
4. Dołącz korespondencję mailową lub numer RMA do paczki RMA XX/XX/2022

5. Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia dotyczącego zwrotu?
Zachęcamy do kontaktu mailowego, wystarczy, że podasz numer RMA lub numer zamówienia, a nasz dział przedstawi aktualny status.
6. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
- Tak, konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie stosownego oświadczenia, w terminie 14 dni.
7. W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Zazwyczaj pieniądze są zwracane przy użyciu tej samej płatności. Czasami płatności zwracane są w tradycyjny sposób na konto.
8. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Pieniądze są zwracane zazwyczaj w ciągu kilku dni, formalnie zwrot odbywa się do 14 dni roboczych.
9. Otrzymałem wadliwy / uszkodzony produkt.
Sytuacje te zdarzają się bardzo rzadko, ale jeżeli zauważysz, że paczka jest uszkodzona i zawiera jakieś niepokojące uszkodzenia, koniecznie sporządź protokół przy kurierze, zrób zdjęcia i prześlij je do nas, następnie podejmiemy odpowiednie działania.
10. Otrzymałem / am niekompletny produkt.
Jeżeli otrzymałeś niekompletny towar, to prosimy o zgłoszenie do naszego działu reklamacji rma@esus-it.com, zweryfikujemy sprawę i przejdziemy do właściwych działań.
11. Jak mogę anulować zamówienie?
Anulować zamówienie można w przypadku, gdy towar nie został jeszcze wysłany, prosimy o poinformowanie nas o anulacji na adres sales@esus-it.com
Potrzebujesz dowiedzieć się więcej? Na wszystkie pytania odpowie nasz ekspert w dziedzinie RMA – Ł.Najnigier lnajnigier@esus-it.com