Pytania - FAQ

Pytania i Odpowiedzi:

 

  • Co w przypadku, gdy zamówiona pamięć nie będzie działać w moim laptopie/serwerze/komputerze ?

Nasza firma dba o to aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z nami, tak więc staramy się pomóc w doborze pamięci (jesteśmy ekspertami z 10 letnim stażem w tej dziedzinie) jednakże w przypadku gdy klient zamówi niewłaściwą pamięć, lub zamówiona pamięć nie będzie działała prawidłowo, natychmiast dokonujemy wymiany lub przyjmujemy zwrot.

 

  • Czy otrzymam fakturę VAT za zakupiony towar?

Tak, wystawiamy faktury VAT do każdego zakupionego towaru (należy podać numer NIP podczas składania zamówienia), a w przypadku zakupu przez osobę prywatną wystawiamy paragon.

 

  • Czy podane ceny są cenami brutto i czy są to ceny ostateczne?

Ceny podane w sklepie są cenami brutto - zawierają 23% podatek VAT. Przy zakupie większych ilości mogą Państwo śmiało pytać o rabat. (tel 600 723 795 lub mailowo sklep@esus-it.pl)

 

  • Jak najszybciej znaleźć odpowiedni produkt?

Można skorzystać z wyszukiwarki w prawym górnym rogu, lub odszukać produkt w Menu (Asortyment) znajdującym się po lewej stronie poprzez wybranie odpowiedniej kategorii.

 

  • W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Wiecej informacji znajdą Państwo na naszej stronie Sposoby płatności i prowizje

 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel