MOŻLIWOŚĆ WYMIANY

BEZPROBLEMOWE ZWROTY

FACHOWE DORADZTWO

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dostawa i płatność w ESUS IT

Koszty wysyłki

Przesyłki krajowe Przesyłki zagraniczne Informacje dodatkowe
Płatność przed wysyłką
InPost InPost Kurier - standard (wysyłka do 13:00) 20,00 PLN
InPost Fedex 20,00 PLN
InPost Paczkomat InPost - wszyst. rozmiary (wysyłka do 13:00) 14,12 PLN
InPost UPS 15,84 PLN
InPost Odbiór osobisty GRATIS!
Płatność przy odbiorze
InPost InPost Kurier - standard (wysyłka do 13:00) 15,35 PLN
InPost Fedex 22,00 PLN
InPost Paczkomat InPost - wszyst. rozmiary (wysyłka do 13:00) 23,00 PLN
InPost UPS
InPost Odbiór osobisty GRATIS!
*- koszt wysyłki za pobraniem jest generowany automatycznie na podstawie wartości zamówienia według zasady: 12,50zł + 1,3% od wartości zamówienia i będzie widoczny po etapie wyboru dostawy przy składaniu zamówienia.
Wysyłka towarów wybranym przewoźnikiem odbywa się do godziny 15:00 w dni robocze. Po tej godzinie, jeśli będzie możliwość wysłania innym przewoźnikiem jeszcze tego samego dnia, wówczas Kupujący będzie o tym informowany. Zmiana przewoźnika tylko za zgodą Kupującego.
Płatność przed wysyłką
InPost InPost Kurier - standard (wysyłka do 13:00) 20,00 PLN
InPost Fedex 20,00 PLN
InPost Paczkomat InPost - wszyst. rozmiary (wysyłka do 13:00) 14,12 PLN
InPost UPS 15,84 PLN
InPost Odbiór osobisty GRATIS!
*- koszt wysyłki za pobraniem jest generowany automatycznie na podstawie wartości zamówienia według zasady: 12,50zł + 1,3% od wartości zamówienia i będzie widoczny po etapie wyboru dostawy przy składaniu zamówienia.
Wysyłka towarów wybranym przewoźnikiem odbywa się do godziny 15:00 w dni robocze. Po tej godzinie, jeśli będzie możliwość wysłania innym przewoźnikiem jeszcze tego samego dnia, wówczas Kupujący będzie o tym informowany. Zmiana przewoźnika tylko za zgodą Kupującego.

Wysyłamy do krajów UE

Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Pakowanie paczek i bezpieczeństwo

Wszystkie wysyłane przez nas paczki są profesjonalnie pakowane. Każda przygotowywana przez nas przesyłka pakowana jest w karton oraz w kopertę bąbelkową odpowiednio zabezpieczająca zawartość zamówienia przed uszkodzeniem. Odbierając paczkę na poczcie, bądź u listonosza/kuriera prosimy zwrócić uwagę czy paczka nie jest naruszona oraz czy paczka nie nosi śladów uszkodzenia.

W przypadku wątpliwości prosimy o komisyjne otwarcie przesyłki w urzędzie pocztowym. Mogą Państwo także odczytać z paczki wagę przesyłki i porównać ją z realną wagą otrzymanej paczki.

W przypadku wątpliwości co do stanu przesyłki kurierskiej mogą ją Państwo otworzyć komisyjnie razem z kurierem. Prosimy sporządzić wtedy protokół otwarcia przesyłki.

Metody płatności

Płatność online Szybka płatność Płatność gotówką Płatność odroczona Kredyt kupiecki
Numery kont bankowych ESUS IT:
PLN SANTANDER PL03 1090 2662 0000 0001 0956 0762 PLN
USD SANTANDER PL22 1090 2806 0000 0001 1765 0410 USD
PLN ING PL11 1050 1559 1000 0090 3147 7897 PLN
EUR ING PL86 1050 1559 1000 0090 3147 7905 EUR
Zalety płatności online:
  • szybka realizacja = oszczędność czasu
  • wygoda
  • bezpieczeństwo
kliknij, by dowiedzieć się więcej o płatnościach online
Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności
Jak to działa? ESUS IT umożliwia szybką płatność poprzez różne systemy.
  • Poprosimy Cię o zalogowanie się na konto w banku, a dane do płatności zostaną wypełnione automatycznie.
  • Następnie sprawdzisz poprawność danych i zatwierdzisz przelew.
  • Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez systemy Przelewy 24.
Zalety płatności online: kliknij, by dowiedzieć się więcej o szybkich płatnościach
Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności
Możliwa płatność gotówką przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie. Znajdujemy się tutaj: ESUS IT ul. Somosierry 30a, 71-181 Szczecin, Polska Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu: +48 530 453 637 lub 91 383 10 84
Jak to działa? Wystarczy wybrać dowolny produkt i złożyć zamówienie Po weryfikacji i pozytywnej decyzji systemu, zakup jest sfinalizowany, a na konto wybranego sklepu trafiają pieniądze za dany produkt. Klient zyskuje wówczas najczęściej miesiąc na decyzję kliknij, by dowiedzieć się więcej o płatnościach odroczonych
Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności Płatności
W ESUS IT możesz otrzymać kredyt kupiecki - co to jest? Kredyt kupiecki może otrzymać przedsiębiorca, który jest odbiorcą towaru lub usługi. Otrzymuje on wówczas od drugiego przedsiębiorcy (dostawcy towaru lub usługi) możliwość odroczenia płatności. Dzięki temu możliwe jest w jego przypadku m.in. zachowanie płynności finansowej Jakie możesz mieć korzyści:
  • brak oprocentowania
  • dzięki niemu kupujący ma możliwość sprzedaży towaru nawet przed terminem płatności, a tym samym nie musi angażować na ten okres własnych środków lub uruchamiać kredytów obrotowych
  • atrakcyjny i szybki do uzyskania
kliknij, by dowiedzieć się więcej o płatnościach kredycie kupieckim

FAQ

1Z jakich form wysyłek korzysta ESUS IT?
Fedex, UPS oraz Inpost.
2Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, w siedzibie głównej gdzie jest magazyn - Somosierry 30a, 71-181 Szczecin
3Czy jeśli zamówię towar, który jest na stanie, to czy otrzymam go na następny dzień na pewno?
Zależy od godziny zamówienia, ponieważ potrzebujemy czas na przygotowanie przesyłki oraz przyjścia kuriera. NP.: Inpost odbiera paczki około godziny 13.00.
4W jakich walutach jest możliwość zapłaty?
Można zapłacić PLN, EUR or USD. Domyślna waluta to PLN, jeśli potrzebna jest inna to poproszę o kontakt na sales@esus-it.com
5Jakie są metody płatności dla firm?
W większości przypadków bazujemy na przedpłacie, ale jest też możliwość uzyskania kredytu kupieckiego.
6Na jakiej zasadzie przyznawany jest kredyt?
W oparciu o historię współpracy, mamy również ubezpieczone należności w Euler Herems.
7Co zrobić w przypadku gdy paczka jest uszkodzona albo wygląda na otwartą?
Najlepiej przy kurierze sprawdzić paczkę i spisać protokół. Jeśli kurier zdążył odjechać to należy się z nim skontaktować albo zadzwonić na linie wsparcia i poinformować o takiej sytuacji. Zgłosić również sprawę do ESUS IT. Protokół od kuriera jest ważny do odszkodowania.
8Czy paczki są ubezpieczone?
Tak, są ubezpieczone na wypadek zniszczenia albo kradzieży.
9Czy można wysłać paczkę za granicę?
Tak, jest taka możliwość. Wysyłamy paczki do wielu miejsc na świecie, jeśli tylko dojeżdżają tam kurierzy i nie ma przeciwskazań prawnych. O wycenę wysyłek poza Polskę – prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: +48 692 874 210
10Czy jest możliwość zakupu na VAT 0% dla podmiotów w UE?
Tak, jest taka możliwość, tylko wysyłka towaru musi być poza Polskę.
11Co się stanie kiedy otrzymam produkt, który jest uszkodzony albo nie działa po otwarciu paczki?
Należy niezwłocznie zgłosić taką sytuację do ESUS IT. Taki produkt prawdopodobnie jest DOA (dead on arrival), czyli uszkodzony fabrycznie albo w transporcie. W takim wypadku staramy się wysłać do klienta nowy produkt na nasz koszt i odebrać uszkodzony. Wtedy cały proces RMA do producenta przechodzi na nas.
pixel