Informacje o sklepie
Historia firmy rozpoczęła się w 2008 roku, jak to zwykle bywa od jednego człowieka, który chciał spróbować swoich sił w handlu produktami IT, co wiązało się z jego wykształceniem. Firma zaczęła działać na rynku pamięci i był to fundament, wokół którego długo budowana była działalność przedsiębiorstwa. Od początku skupialiśmy się na rozwiązaniach serwerowych, a wraz z rozwojem firmy rozszerzyliśmy ofertę o nowe produkty. Niezmienna zostawała specjalizacja wokół produktów biznesowych.
Przełomem w rozwoju firmy był rok 2018, który wiązał się z silnym rozwojem i zatrudnieniem dodatkowych pracowników, jak również zmianą siedziby firmy na większą. Od 2019 roku założona strategia zaczęła przynosić realne rezultaty i co roku firma pod względem obrotu rośnie o około 60% rok do roku. Nie chodzimy ubitymi drogami, ale poszukujemy własnych rozwiązań, skrojonych na miarę. Rok 2021 poświęciliśmy na głęboką analizę i odpowiedz na pytania gdzie jesteśmy, dokąd zamierzamy, co nam się udało, a co zupełnie nie wyszło. Wszystko to prowadzi do kolejnych zmian i transformacji, które są przed nami – i z radością wychodzimy im naprzeciw. Mimo dużych zmian i upływu lat nasze wartości – oraz fundamenty zostały takie same.
Wierzymy w to, iż sukces i zyski są skutkiem wiary we własne siły, wartości i pewnego rodzaju luzu byśmy mogli być po prostu grupą fajnych ludzi, którzy do pracy przychodzą z przyjemnością i taką energię przekazują Wam - Klientom.

Nasze cele?
Chcemy stworzyć firmę, która będzie rozpoznawana na terenie Europy, która sama sobie będzie marką i nie będzie gonić konkurencji, ale wyznaczać trendy w obszarach, w których będziemy działać. Naszym celem jest zbudowanie i rozwój naszej marki w całej Unii Europejskiej i oferowanie naszym klientom rozwiązań jak nikt inny przed nami.
Produkty klasy enterprise
To na nich chcemy się skupić, by produkty klasy enterprise skierować do podmiotów gospodarczych tak jak np.: pamięci RAM, dyski SSD/HDD, procesory, kontrolery, serwery, NAS, sieci i wszystko to co będą potrzebować nasi partnerzy. Wierzymy w wartości i chcemy dostarczać naszym partnerom nie produkty, ale rozwiązanie, które będą szyte dla nich na miarę.
Dlatego ponad 30% naszych klientów do nas wraca mimo że nie jesteśmy najtańsi, bo jakość zapamiętuje się bardziej niż cenę.
Dlaczego ESUS IT? Ponieważ w ostatnich 3 latach:
aż do 53 krajów!
na kwotę ok. 20mln EUR
ok. 45 000 klientów
Stawiamy na jakość naszych usług, dlatego:
to 5/5 gwiazdek!
od 16 lat stale się rozwijając
A dzieje się tak, ponieważ u nas otrzymasz:
Bezpieczeństwo i transparentność
Stosujemy tylko certyfikowane i sprawdzone metody płatności. Wiemy, że zaufanie to waluta, którą nikt nie lubi rozdawać zbyt pochopnie. Przez lata nasi partnerzy poznali, że mogą nam zaufać o czym świadczą nasze opinie. Sprawdź nas!
Partnerstwo i elastyczność
Staramy się spełniać potrzeby naszych klientów, a ich opinie tylko to potwierdzają. Powiedz nam jakie są Twoje oczekiwania i pozwól sobie pomóc.
Jakość i wsparcie
Naszym celem nie jest pozycjonowanie się ceną produktów, przekonasz się o tym w trakcie omawiania z nami szczegółów, dotyczących indywidualnej oferty. Wspieramy klientów przed i po sprzedaży i to jest wartość dodana jaką uzyskasz współpracując z ESUS IT.
ESUS IT sp. z o.o. (dawniej ESUS IT ALEKSANDRA DROBIŃSKA)
Somosierry 30a
71-181 Szczecin
Polska
Godziny pracy (Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 16:00):
1) chat
NIP: PL8522690002
REGON: 524134686
CEO: Szymon Drobiński
Komisja Europejska zapewnia platformę internetowego rozstrzygania sporów (ODR). Aby przejść do platformy ODR - Kliknij tutaj.