Formularz RMA
Procedura zwrotu / reklamacji
Cel i zakres procedury
- Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych towarów od ESUS IT Aleksandra Drobińska z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Somosierry 30a, wpisaną do ewidencji przedsiębiorców, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym P/065153/11, nr NIP 672-192-76-64, nr Regon 320539978.
- Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
Za co odpowiada firma ESUS IT?
- Kontrolę jakości realizowanych usług.
- Analizę przyczyn reklamacji, powstałych niezgodności oraz wdrożenie działań korygujących i zapobiegawczych.
- Przyjęcie reklamacji.
- Kontakt z Klientem w celu przekazania informacji o aktualnym statusie procedury reklamacyjnej oraz przekazania informacji o rozstrzygnięciu procedury reklamacyjnej.
Przebieg procesu zwrotu / reklamacji
-
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez Klienta i odesłanie przedmiotu
zwrotu / reklamacji na adres:
ESUS IT Dział RMA
Ul. Somosierry 30a
71-181 Szczecin
Tel.: +48 532 164 004
wraz z formularzem reklamacyjnych stanowiącym Załącznik Nr 1 do powyższej procedury. - Przyjęcie zgłoszenia zwrotu / reklamacji przez Dział RMA.
- Analiza zgłoszenia pod względem formalnym.
- Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia zwrotu / reklamacji.
- Analiza reklamacji po otrzymaniu przedmiotu zwrotu / reklamacji.
- Wydanie decyzji o rozstrzygnięciu zwrotu / reklamacji.
- Wysłanie informacji do Klienta o rozstrzygniętej procedurze zwrotu / reklamacji oraz o propozycji rekompensaty.
- Zamknięcie procedury zwrotu / reklamacji.
- Podjęcie działań korygujących.
Terminy
- Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego – 2 dni robocze.
- Czas na rozpatrzenie reklamacji – 14 dni kalendarzowych.
Dodatkowe informacje
-
DOTYCZY REKLAMACJI: pamięć RAM
- na prośbę Kupującego możemy od razu po zgłoszeniu reklamacji wysłać nową pamięć RAM, tak aby Kupujący nie musiał czekać na zakończenie procedury reklamacyjnej.
- Wysyłka taka będzie realizowana tylko pod warunkiem, że Sprzedający posiada pamięci RAM na wymianę w swoim magazynie. Prośby takie prosimy kierować mailowo na adres: sales@esus-it.com lub telefonicznie pod numerem: +48 532 164 004. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i zawsze nasze działania skierowane są na zadowolenie Klienta oraz na jak najszybsze załatwianie wszelkich problemów.
-
DOTYCZY REKLAMACJI: pozostałe towary
- standardowa procedura reklamacyjna
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji w zależności od metody zakupu
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji bez rejestracji lub bezpośrednio u handlowca
wówczas prosimy o wysłane maila (KLIKNIJ TUTAJ) lub wypełnienie poniższego formularza RMA.
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji poprzez konto Klienta ESUS IT
w tej sytuacji, należy zalogować się do swojego konta ESUS IT (KLIKNIJ TUTAJ), gdzie z panelu użytkownika można złożyć reklamację/zwrot.
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez portal aukcyjny
jeśli towar został zakupiony przez portale aukcyjne, np. allegro,
należy zalogować się na swoje konto i tam zrealizować procedurę
reklamacyjną.