MOŻLIWOŚĆ WYMIANY

BEZPROBLEMOWE ZWROTY

FACHOWE DORADZTWO

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Formularz RMA

Procedura zwrotu / reklamacji

1 Cel i zakres procedury
  • Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych towarów od ESUS IT sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Somosierry 30A, wpisaną do ewidencji przedsiębiorców, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym P/065153/11, nr NIP PL8522690002, nr REGON 524134686. Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
  • Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
2 Za co odpowiada firma ESUS IT?
  • Kontrolę jakości realizowanych usług,
  • Analizę przyczyn reklamacji, powstałych niezgodności oraz wdrożenie działań korygujących i zapobiegawczych,
  • Przyjęcie reklamacji,
  • Kontakt z Klientem w celu przekazania informacji o aktualnym statusie procedury reklamacyjnej oraz przekazania informacji o rozstrzygnięciu procedury reklamacyjnej.
3 Przebieg procesu zwrotu / reklamacji
  1. Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez Klienta i odesłanie przedmiotu zwrotu / reklamacji na adres:
    ESUS IT Dział RMA
    Ul. Somosierry 30A
    71-181 Szczecin
    Tel.: 91 383 10 84
    wraz z formularzem reklamacyjnych stanowiącym Załącznik Nr 1 do powyższej procedury.
  2. Przyjęcie zgłoszenia zwrotu / reklamacji przez Dział RMA. Podjęcie działań korygujących.
  3. Analiza zgłoszenia pod względem formalnym.
  4. Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia zwrotu / reklamacji.
  5. Analiza reklamacji po otrzymaniu przedmiotu zwrotu / reklamacji.
  6. Wydanie decyzji o rozstrzygnięciu zwrotu / reklamacji.
  7. Wysłanie informacji do Klienta o rozstrzygniętej procedurze zwrotu / reklamacji oraz o propozycji rekompensaty.
  8. Zamknięcie procedury zwrotu / reklamacji.
4 Terminy
  • Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego – 2 dni robocze.
  • Czas na rozpatrzenie reklamacji – 14 dni kalendarzowych.
5 Dodatkowe informacje
    DOTYCZY REKLAMACJI: pamięć RAM
  1. na prośbę Kupującego możemy od razu po zgłoszeniu reklamacji wysłać nową pamięć RAM, tak aby Kupujący nie musiał czekać na zakończenie procedury reklamacyjnej.
  2. Wysyłka taka będzie realizowana tylko pod warunkiem, że Sprzedający posiada pamięci RAM na wymianę w swoim magazynie. Prośby takie prosimy kierować mailowo na adres: sales@esus-it.com lub telefonicznie pod numerem: +48 532 164 004. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i zawsze nasze działania skierowane są na zadowolenie Klienta oraz na jak najszybsze załatwianie wszelkich problemów.
  3. Aby ułatwić proces weryfikacji zakupu i przyspieszyć procedurę reklamacyjną lub zwrotu, zaleca się zachowanie naklejki z kodem umieszczonej bezpośrednio na produkcie (PAMIĘĆ RAM). Towary z uszkodzoną naklejką mogą nie zostać przyjęte do zwrotu lub reklamacji ze względu na brak możliwości ich identyfikacji.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji w zależności od metody zakupu

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji bez rejestracji lub bezpośrednio u handlowca

wówczas prosimy o wysłane maila (KLIKNIJ TUTAJ) lub wypełnienie poniższego formularza RMA.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji poprzez konto Klienta ESUS IT

w tej sytuacji, należy zalogować się do swojego konta ESUS IT (KLIKNIJ TUTAJ), gdzie z panelu użytkownika można złożyć reklamację/zwrot.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez portal aukcyjny

jeśli towar został zakupiony przez portale aukcyjne, np. allegro, należy zalogować się na swoje konto i tam zrealizować procedurę reklamacyjną.
Typ zgłoszenia:
Przedmioty do reklamacji:
pixel