Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Formularz RMA

Procedura zwrotu / reklamacji

1 Cel i zakres procedury
  • Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych towarów od ESUS IT sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Somosierry 30A, wpisaną do ewidencji przedsiębiorców, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym P/065153/11, nr NIP PL8522690002, nr REGON 524134686. Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
  • Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
2 Za co odpowiada firma ESUS IT?
  • Kontrolę jakości realizowanych usług,
  • Analizę przyczyn reklamacji, powstałych niezgodności oraz wdrożenie działań korygujących i zapobiegawczych,
  • Przyjęcie reklamacji,
  • Kontakt z Klientem w celu przekazania informacji o aktualnym statusie procedury reklamacyjnej oraz przekazania informacji o rozstrzygnięciu procedury reklamacyjnej.
3 Przebieg procesu zwrotu / reklamacji
  • Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez Klienta i odesłanie przedmiotu zwrotu / reklamacji na adres:
    ESUS IT Dział RMA
    Ul. Somosierry 30A
    71-181 Szczecin
    Tel.: 91 383 10 84
    wraz z formularzem reklamacyjnych stanowiącym Załącznik Nr 1 do powyższej procedury.
  • Przyjęcie zgłoszenia zwrotu / reklamacji przez Dział RMA. Podjęcie działań korygujących.
  • Analiza zgłoszenia pod względem formalnym.
  • Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia zwrotu / reklamacji.
  • Analiza reklamacji po otrzymaniu przedmiotu zwrotu / reklamacji.
  • Wydanie decyzji o rozstrzygnięciu zwrotu / reklamacji.
  • Wysłanie informacji do Klienta o rozstrzygniętej procedurze zwrotu / reklamacji oraz o propozycji rekompensaty.
  • Zamknięcie procedury zwrotu / reklamacji.
4 Terminy
  • Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego – 2 dni robocze.
  • Czas na rozpatrzenie reklamacji – 14 dni kalendarzowych.
5 Dodatkowe informacje
    DOTYCZY REKLAMACJI: pamięć RAM
  • na prośbę Kupującego możemy od razu po zgłoszeniu reklamacji wysłać nową pamięć RAM, tak aby Kupujący nie musiał czekać na zakończenie procedury reklamacyjnej.
  • Wysyłka taka będzie realizowana tylko pod warunkiem, że Sprzedający posiada pamięci RAM na wymianę w swoim magazynie. Prośby takie prosimy kierować mailowo na adres: sales@esus-it.com lub telefonicznie pod numerem: +48 532 164 004. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i zawsze nasze działania skierowane są na zadowolenie Klienta oraz na jak najszybsze załatwianie wszelkich problemów.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji w zależności od metody zakupu

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji bez rejestracji lub bezpośrednio u handlowca

wówczas prosimy o wysłane maila (KLIKNIJ TUTAJ) lub wypełnienie poniższego formularza RMA.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji poprzez konto Klienta ESUS IT

w tej sytuacji, należy zalogować się do swojego konta ESUS IT (KLIKNIJ TUTAJ), gdzie z panelu użytkownika można złożyć reklamację/zwrot.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez portal aukcyjny

jeśli towar został zakupiony przez portale aukcyjne, np. allegro, należy zalogować się na swoje konto i tam zrealizować procedurę reklamacyjną.
Typ zgłoszenia:
Przedmioty do reklamacji:
pixel