Formularz RMA

Procedura zwrotu / reklamacji

Cel i zakres procedury
  • Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych towarów od ESUS IT Aleksandra Drobińska z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Somosierry 30a, wpisaną do ewidencji przedsiębiorców, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym P/065153/11, nr NIP 672-192-76-64, nr Regon 320539978.
  • Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
Za co odpowiada firma ESUS IT?
  • Kontrolę jakości realizowanych usług.
  • Analizę przyczyn reklamacji, powstałych niezgodności oraz wdrożenie działań korygujących i zapobiegawczych.
  • Przyjęcie reklamacji.
  • Kontakt z Klientem w celu przekazania informacji o aktualnym statusie procedury reklamacyjnej oraz przekazania informacji o rozstrzygnięciu procedury reklamacyjnej.
Przebieg procesu zwrotu / reklamacji
  • Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez Klienta i odesłanie przedmiotu zwrotu / reklamacji na adres:
    ESUS IT Dział RMA
    Ul. Somosierry 30a
    71-181 Szczecin
    Tel.: +48 532 164 004
    wraz z formularzem reklamacyjnych stanowiącym Załącznik Nr 1 do powyższej procedury.
  • Przyjęcie zgłoszenia zwrotu / reklamacji przez Dział RMA.
  • Analiza zgłoszenia pod względem formalnym.
  • Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia zwrotu / reklamacji.
  • Analiza reklamacji po otrzymaniu przedmiotu zwrotu / reklamacji.
  • Wydanie decyzji o rozstrzygnięciu zwrotu / reklamacji.
  • Wysłanie informacji do Klienta o rozstrzygniętej procedurze zwrotu / reklamacji oraz o propozycji rekompensaty.
  • Zamknięcie procedury zwrotu / reklamacji.
  • Podjęcie działań korygujących.
Terminy
  • Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego – 2 dni robocze.
  • Czas na rozpatrzenie reklamacji – 14 dni kalendarzowych.
Dodatkowe informacje
  1. DOTYCZY REKLAMACJI: pamięć RAM
    • na prośbę Kupującego możemy od razu po zgłoszeniu reklamacji wysłać nową pamięć RAM, tak aby Kupujący nie musiał czekać na zakończenie procedury reklamacyjnej.
    • Wysyłka taka będzie realizowana tylko pod warunkiem, że Sprzedający posiada pamięci RAM na wymianę w swoim magazynie. Prośby takie prosimy kierować mailowo na adres: sales@esus-it.com lub telefonicznie pod numerem: +48 532 164 004. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i zawsze nasze działania skierowane są na zadowolenie Klienta oraz na jak najszybsze załatwianie wszelkich problemów.
  2. DOTYCZY REKLAMACJI: pozostałe towary
    • standardowa procedura reklamacyjna

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji w zależności od metody zakupu

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji bez rejestracji lub bezpośrednio u handlowca

wówczas prosimy o wysłane maila (KLIKNIJ TUTAJ) lub wypełnienie poniższego formularza RMA.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji poprzez konto Klienta ESUS IT

w tej sytuacji, należy zalogować się do swojego konta ESUS IT (KLIKNIJ TUTAJ), gdzie z panelu użytkownika można złożyć reklamację/zwrot.

Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez portal aukcyjny

jeśli towar został zakupiony przez portale aukcyjne, np. allegro, należy zalogować się na swoje konto i tam zrealizować procedurę reklamacyjną.
Typ zgłoszenia:
Przedmioty do reklamacji:

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel